Cu ce vă putem ajuta?

■ Implementare sistem de control intern/managerial

Vă oferim servicii care se referă la proiectarea/implementarea sistemului de control intern/managerial și conformarea cu toate cerințele celor 16 standarde de management prevăzute de OSGG 600/2018. În vederea dezvoltării SCIM, echipa noastră asigură și servicii de suport post-implementare: notificări cu privire la modificarile legislative; suport și asistență pentru elaborarea procedurilor specifice instituției; asistență în acțiuni de actualizare a procedurilor; suport la întocmirea rapoartelor semestriale și anuale.
Evaluarea inițială a sistemului de management existent. Stabilirea obiectivelor generale și specifice. Elaborarea programului de dezvoltare a sistemului de control intern managerial. Identificarea riscurilor și a măsurilor de intervenție pentru tratarea lor. Identificarea activităților procedurale. Elaborarea procedurilor de sistem și a procedurilor operaționale.
1. Analiza preliminara a instituției, pentru identificarea sistemului de management existent și a tuturor proceselor din cadrul activității dumneavoastră. Această analiză-diagnostic urmărește culegerea de date necesare și instruirea responsabililor de procese.

2. Elaborare, derulare și implementare a sistemului de control managerial intern:

– Numirea Comisiei pentru monitorizarea, coordonarea şi îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control intern/managerial;
– Elaborarea Programului de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial;
– Identificarea activităților procedurabile;
– Ȋntocmirea Procedurilor de Sistem, Procedurilor Operaționale și a întregii documentații necesare implementării sistemului;
– Identificarea principalelor riscuri şi a măsurilor necesare pentru ca impactul acestora să fie minimizat;
– Identificarea situațiilor generatoare și potential generatoare de întreruperi ale activității;
– Stabilirea obiectivelor la nivelul instituţiei;
– Stabilirea circuitului documentelor și a informațiilor din instituție;
– Intocmirea rapoartelor semestriale/anuale privind stadiul implementării standardelor de control intern;
– Întocmire/actualizare Cod de etică.

3. Servicii de suport post-implementare:

– Revizuirea documentelor conform modificărilor legislative;
– Instruirea responsabililor de procese;
– Actualizarea documentelor conform schimbărilor organizatorice interne;
– Raportare semestrială şi anuală.

■ Aplicații și platforme pentru instituții

Punem la dispoziția dumneavoastră, o suită de platforme web și aplicații online pentru a ajuta instituția în puncte cheie ale activității. Începând cu platforme/aplicații de instituții virtuale și până la platforme de management documente și Monitoare Oficiale Locale, oferim soluții pentru cele mai urgente probleme din instituția dumneavoastră. Aplicațiile dezvoltate de Smart Implement îndeplinesc standardele impuse de legile în vigoare.
Vă oferim soluția perfectă, pentru implementarea SCIM, prin aplicația scimAPP. Aplicație care crează virtual instituția dumneavoastră, în baza organigramei. Aplicația oferă o suită de beneficii și unelte, cum ar fi:

- acces web bazat pe utilizatori
- interpolare dinamică a documentelor
- gruparea documentelor în bibliorafturi
- editare diferențiată a metadatelor
- autorizare user per biblioraft
- export în format PDF
- imprimare document
Venim în întâmpinarea dumneavoastră cu platforma perfectă care înlesnește atribuțiile funcționarului public. Aplicație automată de publicare și organizare a Monitorului Oficial Local.

În sprijinul legislației procedurale, din 2019, de organizare și publicare a monitoarelor oficiale ale unităților administrativ-teritoriale în format electronic, Smart Implement a dezvoltat pentru dumneavoastră o aplicație de automatizare a procesului de publicare a informațiilor pe site-ul instituției.

Organizare Monitor Oficial Local
Publicare Monitor Oficial Local

■ Servicii, produse și soluții IT

Aducem în atenția instituției dumneavoastră serviciul de suport și furnizare produse și soluții software sau hardware de care instituția are nevoie. Începând cu sisteme de operare (Windows), pachete software pentru derularea activităților angajaților instituției (Office, Antivirus, Utilități), licențe software și până la hardware, componente, periferice, consumabile unități de calcul (calculator, laptop), cabluri rețea sau alte utilități/instrumente de rețea.
Smart Implement oferă servicii de găzduire profesionale. Stabilitate, viteză şi siguranță sunt câteva dintre atuurile care descriu serviciile noastre. Fie că dețineti un site de prezentare, o platformă administrabilă sau un magazin online, echipa Smart Implement e pregătită să vă ofere soluții profesionale de găzduire web și asistență pentru acestea.

– 99.9 % Uptime, cPanel, Panou de administrare
– Acces e-mail securizat (criptat), redirecționare e-mail
– POP3, SMTP, IMAP, alias e-mail nelimitat, răspuns automat e-mail
– Instalare certificat SSL, adăugare cron-uri, redirectări, blocare acces IP
– Administrare zonă DNS, administrare FTP, administrare fișiere, directoare protejate
– phpMyAdmin, PHP, Perl, Python, Grafice de utilizare a resurselor
– Administrare statistici, statistici domenii, vizualizare trafic efectuat, administrare log-uri, log erori
Instituția are nevoie de un site? Cel existent arată învechit și nu mai corespunde cu cerințele celor care îl vizitează? Ați ajuns la locul potrivit. Smart Implement oferă servicii de web development, web design, creare site-uri, construcție web și altele.

Probabil cel mai important element al unui site de prezentare este interfața (partea pe care o văd vizitatorii). Aceasta trebuie să fie curată, intuitivă și ușor de folosit, indiferent dacă este accesată de pe un calculator, desktop, laptop sau un dispozitiv mobil.